Shopping Cart

אין מוצרים בעגלה.

כיצד להשתמש בכלוב רשת או בגדר גורים לאילוף כלבים?

אילוף גור יכול להיות משימה קשה והכלים הנכונים יכולים לעשות את כל ההבדל. כלוב רשת או גדר לגורים הם כלי נהדר לעזור לאלף את הגור שלך וניתן להשתמש בו במגוון דרכים. פוסט זה ידון כיצד להשתמש בכלוב רשת או גדר גורים כדי לאמן את הגור שלך ויספק טיפים ועצות על הדרך הטובה ביותר להשתמש בכלי זה.

אילוף גור יכול להיות משימה קשה והכלים הנכונים יכולים לעשות את כל ההבדל. כלוב רשת או גדר לגורים הם כלי נהדר לעזור לאלף את הגור שלך וניתן להשתמש בו במגוון דרכים. פוסט זה ידון כיצד להשתמש בכלוב רשת או גדר גורים כדי לאמן את הגור שלך ויספק טיפים ועצות על הדרך הטובה ביותר להשתמש בכלי זה.

מה זה כלוב רשת או גדר גורים?

כלוב רשת או גדר גורים הוא כלי המשמש לאילוף כלבים. זהו סוג של גידור בעל חורים או פתחים קטנים, המאפשרים לגור שלך לראות החוצה, אך לא מאפשרים לו או לה לברוח. כלוב הרשת או גדר הגורים הם כלי נהדר ללמד את גבולות הגור שלכם, מכיוון שהוא או היא ילמדו שהם לא יכולים לברוח מהאזור הסגור.

שימוש בכלוב הרשת או גדר הגורים לאילוף: ניתן להשתמש בכלוב רשת או גדר גורים למגוון מטרות אילוף. זה יכול לשמש כדי לעזור ללמד את הגור שלך להישאר במקום אחד, מכיוון שהוא ילמד שהוא לא יכול לברוח מהאזור הסגור. אם אתה משתמש בגדר כדי ללמד את הגור שלך אילוף לצרכים, זה יכול להיות מועיל להשתמש בה בשילוב עם אזור ייעודי לצרכים. זה יעזור לגור שלך ללמוד לקשר את האזור לפעולת ההליכה לשירותים. בנוסף, ניתן להשתמש בגדר כדי ללמד את הגור שלך לא ללעוס רהיטים או פריטים אחרים שהם לא צריכים לשחק איתם.

טיפים ועצות: ראשי כל ולפני הכל – לעולם אין לסגור את הגור למשך זמן ממושך בכלוב או בגדר לפני שהורגל לכך באופן הדרגתי. אם לא תקפידו על תהליך הדרגתי הכלב עלול לפתח טראוומה מהכלוב/מהרשת והוא עלול אף להזיק לעצמו! יש להציג לכלב את הכלוב/הרשת כשהם פתוחים ונמצאים בהם כלי האוכל והשתייה שלו, יחד עם צעצועים, חטיפים ואף מקום נח לשינה ולמנוחה. לאחר מכן ניתן לסגור את הכלב בכלוב לפרקי זמן קצרים מאוד כשהוא רואה אתכם. לאחר מכן ניתן בהדרגתיות להאריך את פרק הזמן בו הגור מתוחם ועם הזמן גם להשאיר אותו בכלוב או בגדר ללא השגחה. בעת שימוש בכלוב הרשת או גדר הגורים, חשוב לספק לגור מספיק מקום. הגור שלך צריך להיות מסוגל לעמוד ולהסתובב בנוחות באזור. בנוסף, ספק לגור שלך צעצועים ופריטים אחרים כדי לבדר אותו. זה יעזור למנוע מהם להשתעמם ולנסות לברוח. כמו כן, חשוב לשמור על האזור נקי. לבסוף, הקפד לבלות זמן עם הגור שלך באזור הכלוב/הגדר כדי לספק לו חיזוק חיובי ולעזור לבנות את הקשר בינך לבין חיית המחמד שלך.

בחירת גודל:  עניין זה תלוי במטרות להן מיועד הכלוב/הגדר אבל חשוב להקפיד שהם יהיו מספיק גדולים בשביל לאפשר לכלב להסתובב ולשנות תנוחות רביצה בתוכם. יש שרוצים להניח גם מיזרון/מיטה וגם את כלי האוכל והשתייה של הכלב בתוך המתחם הסגור. יש להביא את כל אלו בחשבון. לפני הזמנת הכלוב אנו ממליצים לצייר על הרצפה מלבן במידות הכלוב בו אתם מעוניינים, להציב בתוך המלבן הזה את כל מה שאתם מתכננים לשים בכלוב ולראות האם הגודל שבחרתם אכן מתאים לכם.

בסך הכל, כלוב רשת או גדר גורים יכולים להיות כלי נהדר לאילוף כלבים. עם הטכניקה והטיפים הנכונים, אתה יכול להשתמש בכלי זה כדי לעזור ללמד את הגור שלך גבולות ואימון לצרכים. בנוסף, זה יכול לעזור לך ליצור סביבה בטוחה ומאובטחת עבור הגור שלך לשחק ולחקור. עם סבלנות ועקביות, אתה יכול להשתמש בכלוב רשת או גדר גורים כדי לעזור לאלף את הגור שלך וליצור חיים מאושרים ובריאים ביחד.

תמונה של גור לבן מביטה מתוך גדר רשת
כלב מביט דרך גדר

הרגילו את הגור לכלוב

כאשר מציגים את הגור שלך לכלוב, חשוב לקחת אותו לאט. התחל בכך שתאפשר להם לחקור את הכלוב מבחוץ, לאפשר להם להרגיש בנוח עם המתחם. ברגע שהגור שלך מרגיש בנוח, אתה יכול להתחיל להציג אותו לחלק הפנימי של הכלוב. התחל בבילוי איתם באזור ותספק להם חיזוקים חיוביים. תנו להם פינוקים וצעצועים, ותנו להם לחקור את האזור בקצב שלהם. זה יעזור להם להתרגל למתחם ויעשה להם נוח יותר לבלות בו. ציינו כבר קודם את החשיבות בהרגלה הדרגתית של הגור לכלוב/לרשת!

יצירת שגרת אימון לצרכים

ברגע שהגור שלך מרגיש בנוח בכלוב שלו, אתה יכול להתחיל לעבוד על שגרת אילוף לצרכים. התחל בקביעת, ע”פ לוח זמנים קבוע עבור הגור שלך, לצאת החוצה לביצוע צרכים. הקפידו להוציא אותם בתדירות גבוהה, לפחות כל שעתיים, ולקחת אותם ישירות למקום המיועד בחוץ. אם לא תקפידו להוציא כל שעתיים אתם מציבים דרישה לא הגיונית עבור הגור שלכם. לאחר שהם מסיימים לעשות צרכים בחוץ – תגמל אותם עם פינוקים, צעצועים או שבחים. זה יעזור ללמד אותם שיציאה החוצה היא המקום הטוב ביותר ללכת אליו. בנוסף, הקפד לנקות את כל הבלגן בתוך הכלוב ברגע שאתה יכול. זה יעזור לחזק אם הגור שלך צריך לצאת החוצה ולא לתוך הכלוב. לבסוף, אם יש לך יותר מגור אחד, הקפד לשמור אותם מופרדים בכלוב מכיוון שזה יכול לעזור במניעת תאונות. על ידי הכנסת הגור שלך לאט לכלוב ומתן חיזוק חיובי, אתה יכול לעזור ליצור שגרת אילוף מוצלחת לצרכים. בנוסף, הקפד לקחת את הגור שלך אל המקום המיועד לו בחוץ לעתים קרובות ולנקות את כל הבלגן המתרחש בתוך הכלוב.

תמונה של אדם מחזיק פינוק ומתגמל גור על ציות לפקודה
חיזוק חיובי עם חטיף

שימוש בכלוב עבור פסקי זמן

כלוב הרשת או גדר הגורים יכולים לשמש גם ככלי למשמעת. אם הגור שלך מפגין התנהגויות לא הולמות, כמו לעיסת רהיטים, אתה יכול למקם להכניס אותו לכלוב כפסק זמן. זה יעזור ללמד אותם שהתנהגויות מסוימות אינן מקובלות. עם זאת, חשוב לזכור שאין להשתמש בכלוב כעונש!!! במקום זאת, יש להשתמש בו כדרך לעזור לגור שלך ללמוד אילו התנהגויות מתאימות ואילו לא.  בנוסף מומלץ להגיש לכלב צעצוע שכן ניתן ללעוס אותו כתחליף כל מה שהואמנסה ללעוס ואינו ראוי לכך. חשוב להימנע מיותר מידי צעצועים על מנת לעזור גור להבין מה כן מותר לו ומה לא. 3 צעצועים במרקמים שונים (חבל/בובה/כדור) הם לרוב כל מה שנדרש. הקפידו לתת להם חיזוק חיובי כאשר הם מציגים התנהגויות מתאימות, כמו ישיבה כשמתבקשים או יציאה החוצה כדי להשתמש בשירותים. בנוסף, הקפידו להגביל את משך הזמן בכלוב ולעולם אל תשאירו את הגור בכלוב לפרקי זמן ארוכים. עם סבלנות, עקביות וחיזוק חיובי, אתה יכול להשתמש בכלוב הרשת או גדר הגורים ככלי יעיל לאילוף הגור שלך.

תגמול התנהגות טובה

בנוסף לשימוש בכלוב הרשת או גדר הגורים כדי לעזור במשמעת, אתה יכול להשתמש בו כדי לתגמל התנהגות טובה. צור אזור ייעודי בכלוב המיועד רק עבור הגור שלך. הניחו פינוקים וצעצועים באזור זה, וכאשר הגור שלכם מפגין התנהגות טובה, אפשרו לו לבלות זמן מה במרחב המיועד לו. זה יעזור לחזק את ההתנהגות החיובית ולגרום להם יותר סיכוי לחזור עליה. בנוסף, זה יצור קשר בין הכלוב להתנהגות טובה, מה שיגרום לגור להיכנס לכלוב ללא היסוס. עם מספיק חזרות, הגור שלך בסופו של דבר ילמד שהכלוב הוא מקום של כייף וביטחון, ולא עונש. ישנם כלבים שגם בבגרותם מעדיפים לישון בתוך כלוב האילוף שלהם שכן הם למדו שזהו המקום הבטוח והנעים ביותר עבורם ובו הם מרגישים רגועים ביותר.

כלוב אילוף(המלצה):

גובה הגדר למי מיועד הכלוב סוג הגזע
 כלוב אילוף 61 ס”מ ו 76 ס”מ
 לכלבים קטנים עד 10 ק”ג בבגרות
מלטז, פקינז, שיצ’ו, פודל טוי, יורקשייר טרייר, וייט טרייט, פומרניין, קוקר, בולדוג צרפתי, קורגי, תחש, ג’ק ראסל, פודל
כלוב אילוף 91 ס”מ
 לכלבים בינוניים עד 25 ק”ג בבגרות
 ביגל, שארפיי, צ’או צ’או, פינצ’ר, פיטבול, רועה אוסטרלי, בורדר קולי, דלמטי
 כלוב אילוף 107 ס”מ
 לכלבים גדולים עד 40 ק”ג בבגרות
 לברדור, גולדן רטריבר, בולדוג אמריקאי, בוקסר, מלינואה
 כלוב אילוף 122 ס”מ
 לכלבים גדולים מעל 40 ק”ג בבגרות
 אקיטה, דוברמן, גרייהאונד, רוטווילר, האסקי, דני גדול

שימוש בכלוב רשת או גדר גורים יכול להיות כלי נהדר לאימון הגור שלך. זה יכול לעזור ליצור שגרת אימון לעשיית צרכים, לספק מרחב בטוח לפסקי זמן ולעזור לחזק התנהגות טובה. עם סבלנות ועקביות, תוכל להשתמש בכלי זה כדי לעזור לאלף את הגור שלך.

לגדר גורים 61 ס”מ לחץ כאן. לכלוב רשת 61 ס”מ לחץ כאן.

לגדר גורים 76 ס”מ לחץ כאן. לכלוב רשת 76 ס”מ לחץ כאן.

לגדר גורים 91 ס”מ לחץ כאן. לכלוב רשת 91 ס”מ לחץ כאן.

לגדר גורים ס”מ 107 לחץ כאן. לכלוב רשת 107 ס”מ לחץ כאן.

לגדר גורים ס”מ 122 לחץ כאן. לגדר גורים 121 ס”מ לחץ כאן.

הוסף תגובה

[trustindex no-registration=google]