Shopping Cart

אין מוצרים בעגלה.

הילינג לכלב/לחתול – גלו את הצ’אקרות שלהם

הכירו את המערך האנרגטי של הכלב והחתול שלכם. זה יכול לעזור לכם בדרכים מאוד מפתיעות במגוון רחב של בעיות או סתם לבריאות כללית.

הכלב שלכם בדכאון? נובח בצורה בלתי רגילה? החתול מתוסכל או אלים? אם החתול או הכלב שלכם סובלים מהפרעה כזו או אחרת שלא נמצא לה הסבר פיזיולוגי בבדיקות אצל הווטרינר – שווה לכם לקרוא את המאמר הבא.

אתם אולי לא מסוגלים לראות את השדה האנרגתי של חיות המחמד שלכם אבל לעתים הוא יכול להיות הסיבה ואף להוות את הפתרון לשלל בעיות רפואיות והתנהגותיות. תמיכה אנרגטית בחיית המחמד שלכם יכולה להיות פתרון בלעדי או ללוות ולתמוך את יעילותו של פתרון רפואי ובכך לקצר תהליכי החלמה, להקל על תהליך ההחלמה ולעשות אותו אפקטיבי יותר.

הצ’אקרות הן רכיב מהותי במערך האנרגתי של חיות המחמד שלנו. הן מרכזי אנרגיה הפזורות לאורך הגוף. הן הכלי דרכו חיות המחמד מקבלות ומטמיעות כוחות אנרגתיים חיוניים. אנרגיה זו מסוננת לאחר קליטתה בגוף ע”י הצ’אקרות. כאשר יש חוסר איזון או חסימות במערכת הצ’אקרות ישנה למעשה הפרעה בתפקוד המערכת האנרגתית וזו יכולה לבוא לידי ביטוי בשלל בעיות פיזיולוגיות, נפשיות או התנהגותיות.

אנו ממליצים מאוד לפנות למומחה בתחום הטיפול האנרגטי בחיות מחמד אך מביאים בפניכם מאמר זה על מנת שתוכלו להחשף לשיטת טיפול זו ואולי גם לנסותה בעצמכם (כמובן מבלי שהיא תחליף בדיקה אצל ווטרינר).

למדו את מערך הצ’אקרות (כפי שמופיע בתמונות) ונסו להשתמש באינטואיציות שלכם בניסיון להבין איפה עלולה להיות חסימה.

אנו מביאים כאן גם טבלה המפרטת את שם הצ’אקרה, תפקודיה במצב תקין ותסמינים שניתן לראות בעת חסימה/אי איזון:

צ’אקרהתיאורסימני לחסימהשיטות לטיפול
שורש/בסיס
ROOT
בבסיס הזנב
הישרדות ותפיסת מציאותכעס, פחד, פחד השרדותי, עצירות, התעסקות או בעיות עם כפות הרגליים או החלק התחתון של הרגלייםהקדישו זמן לשבת קרוב לחיית המחמד על אדמה, אפשרו זמן רביצה על אדמה מחוץ לבית, ייצרו שפע של פעילות גופנית מהנה (ריצה, ריקוד או משחק פעיל עם חיית המחמד).
בטן
BELLY
באזור אברי המין, בין הרגליים האחרויות
מיניות ורגשותבעיות בתפקוד המיני, בעיות בשלפוחית השתן, כאבי גב, התנהגויות של קנאה ואובססיביותשמוש במים – רחצה, בילוי עם חיית המחמד בסביבת מים (ים/אגם/שלוליות) או שימוש בדמיון שלנו: דמייינו את חיית המחמד נהנת ונרגעת ליד מקור מים (במיוחד עבור כלבים קשישים/פצועים שלא יכולים לצאת מהבית/מהמרפאה).
סולאר
SOLAR
בין השכמות של הרגליים הקידמיות
כוח פנימי/הערכה עצמיתדיכאון,מכונס בעצמו, אגרסיביות, דומינציה, חוסר התלהבות, בעיות עיכול, הפרעות אכילהליטוף עדין של הבטן, בצעו מדיטצידה ליד חיית המחמד ונסו להשפיע על נשמתם דרך קצב נשימתכם, נשמו כאילו הייתם אחד.
לב
HEART
במפתח החזה
מערכות יחסיםעצבות, אבססיביות ייתר על המידה, חסר אינטרקציה עם חיות אחרות, קנאה, לחץ ליד חיות אחרות ללא סיבה מצדקת, כעס/עויינות, בעיות לב, חוסר יכולת לקבל/להעיק אהבהבלו איתם זמן שמוקדש לתשומת לב, פתחו את צ’אקרת הלב שלכם עבורם. הזרימו הרבה אנרגיה אוהבת ומבריאה לכיוונם.
גרון
THROAT
אבחיבור הלסתות לצוואר
תקשורתלא תקשורתיים, קולניים מידי, לא מצייתים לפקודות, הופכים לדומיננטיים בפתאומיותשירו או זמזמו להם, נשמו בקרבתם עם כוונות מרפאות, צלילי רטט נעימים יכולים לעזור לעתים.
מצח/עין שלישלית
במרכז המצח
קבלה עצמיתבעיות עיניים/ראייה, ריחוק, הסחות דעת, חוסר יכולת להתרכז, בעיות בשיווי משקל וקואורדינציה, כאבי ראששימוש באבני קריסטל מרפאות, מדיטציה משותפת, דמיון מודרך – דמיינו את הבראתם.
כתר
CROWN
בקודוד הראש בין האוזניים
החיבור לנפשדיכאון, התכנסות עצמית, חוסר מוטיבציה/חיוניותשימוש באבני קריסטל מרפאות, מדיטציה משותפת, דמיון מודרך – דמיינו את הבראתם.

בטבלה הבאנו דרכי התמודדות ספציפיות עבור כל צ’אקרה אך ישנן דרכים נוספות שרלוונטיות עבור כולן:

הנחת כפות ידיים

זכרו שתמיד ניתן להניח את שתי כפות ידכם במרחק של כל 10 ס”מ ממיקום הצ’אקרה ולהשאירן שם זמן מה. אפשר לעשות זאת גם מעל לאיזור כואב או נגוע. לפעמים ממש תרגישו את זרימת האנרגיה ולפעמים לא. אל דאגה, אתם לא תזיקו. הניחו את הידיים ותנו לקסם להתרחש. תוכלו לדמיין שאתם שולחים אנרגיה לבנה, מחלימה ומאזנת לאזור אותו אתם רוצים לרפא.

דמיון מודרך ושליחת כוונות טובות

דמיינו, ממש ראו בדמיונכם, את הכלב/החתול מחלימים, שמחים ומאושרים.

שתי פעולות אלו יכולות להתאים לכל חיית מחמד אבל במיוחד עבור אלו שמאושפזות או שאינן במצב של לצאת החוצה. לפעמים הנחה של כפות הידיים מעל האזור הכואב (גם אם זה לב עצוב, ראש מוטרד, נפש לחוצה) יכול לעשות פלאים.

לסיכום

הילינג/טיפול אנרגטי יכול להוות דרך נהדרת לשמירה על בריאותם הפיזית, הנפשית וההתנהגותית של חיות המחמד שלנו. ניתן לבצע טיפול הילינג שגרתי לשמירה על חיית מחמד מאוזנת, נינוחה ושמחה. ניתן להשתמש בטיפולי הילינג כטיפול תומך בטיפול קונוונציונאלי. דבר זה יכול לשפר מהותית את תהליך ההחלמה, את יעילות הטיפול ואת החוויה שאותה תחווה חיית המחמד שלכם במהלכו. כלב מאוזן אנרגטית יגיב יותר טוב לתהליך אילוף. כלב או חתול יעברו בצורה קלה יותר שינויים בשגרה היומית שלהם כגון: מעבר דירה, הכנה לשהייה בפנסיון, חזרה משהייה בפנסיון, הוספת ילד למשפחה ועוד. אפשר לנסות לבצע טיפול הילינג לבד ואפשר להיעזר במומחים בתחום זה. מעבר לחשיבותו ולתוצאות שאולי יפתיעו אתכם מאוד – הוא גם מחזק מאוד את הקשר בין הבעלים לחיית המחמד שלהם ואנחנו הרי יודעים שעבורם אהבה היא הרבה פעמים התרופה הטובה ביותר.

הוסף תגובה

[trustindex no-registration=google]