Shopping Cart

אין מוצרים בעגלה.

גדר לכלב – כלוב אילוף – כל המידע שעליכם לדעת

אילוף הכלב שלך עם גדר יכול להיות דרך מצוינת להבטיח שחיית המחמד שלך מתנהגת כראוי ולשמור עליה. פוסט זה ייתן לך את כל המידע שאתה צריך לדעת על אימון בכלוב, כולל כיצד לבחור את הגדר הנכונה, כיצד להקים את הכלוב וכיצד לוודא שחיית המחמד שלך נשארת בפנים.

אילוף הכלב שלך עם גדר יכול להיות דרך מצוינת להבטיח שחיית המחמד שלך מתנהגת כראוי ולשמור עליה. פוסט זה ייתן לך את כל המידע שאתה צריך לדעת על אימון בכלוב, כולל כיצד לבחור את הגדר הנכונה, כיצד להקים את הכלוב וכיצד לוודא שחיית המחמד שלך נשארת בפנים. נביא גם טיפים כיצד לאמן את הכלב שלך עם הגדר, וכיצד לוודא שחיית המחמד שלך מרגישה בנוח בכלוב. לבסוף, פוסט זה ישתף מה לעשות אם חיית המחמד שלך בורחת מהכלוב.

גדר/ כלוב אילוף

גדר אילוף מורכבת מ-8 צלעות שרוחבן זהה (לרוב 61 ס”מ) וגובהן משתנה. הן נסגרות ליצירת מתחם אילוף. את הגדר ניתן לחבר לכלוב האילוף או להשתמש בה בפני עצמה. אין לה גג ואם מציבים אותה בחצר מומלץ לקבע אותה לקרקע. כלוב אילוף מגיע בכמה גדלים ובשונה מהגדר – הוא סגור מכל הכיוונים. לרוב הוא יגיע עם מגש פלסטיק בתחתית ועם דלת חזיתית אחת (לפעמים תיהיה דלת צידית נוספת על מנת לאפשר גישה מכמה כיוונים). אל כלוב האילוף ניתן לחבר גדר אילוף לקבלת מתחם אילוף מלא.

את כל הכלובים והגדרות תוכלו למצוא בקישור הבא: כלובים ומלונות.

בחירת הגדר הנכונה

בעת בחירת גדר לכלבך, חשוב לוודא שהיא חזקה מספיק כדי להכיל את חיית המחמד שלך. הגדר צריכה להיות עשויה מחומר עמיד, כגון מתכת או PVC, ועליה להיות גבוהה מספיק כדי למנוע מהכלב שלך לקפוץ החוצה. כמו כן, חשוב לוודא כי לגדר אין קצוות חדים שעלולים להזיק לחיית המחמד שלכם. בעת התקנת הגדר יש לוודא שהיא מחוברת היטב לקרקע. זה יעזור למנוע מחיית המחמד שלך לחפור מתחת לגדר ולברוח. כדאי גם לוודא שהגדר מאובטחת היטב לכלוב ולא ניתן להסירה בקלות.

אילוף הכלב שלך עם הגדר: לאחר שהגדר מוצבת במקום, חשוב לוודא שחיית המחמד שלך יודעת שהיא שם. לשם כך תצטרכו להציג את הכלב שלכם עם הכלוב והגדר בצורה חיובית. התחילו בהצבת חיית המחמד בכלוב ואפשרו לה לחקור את האזור. עודדו אותם ליצור אינטראקציה עם הכלוב והגדר, אך אל תכריחו אותם לעשות זאת. ברגע שחיית המחמד שלך מרגישה בנוח בכלוב תוכלו להתחיל ללמד אותם שאסור להם לעבור מעבר לגדר. על מנת לגרום לחיית החמד להרגיש בנוח בכלו ניתן למקם את המיטה בתוך הכלוב/הגדרה, למקם את המים והאוכל בתוכך המתחם כשהוא פתוח ולא סגור בהתחלה, לתת חטיפים וחיזוקים חיוביים בכל פעם שהכלב נכנס ועוד. לעולם אל תסגרו את הכלב בכלוב/בגדר ללא הכנה מוקדמת!  לאחר שהכלב למד שהגדר היא מקום שדברים טובים קורים בו ניתן לאט לאט להתחיל להרגילו להיות סגור בתוכה. תחילה תמיד לפרקי זמן קצרים וכשאתם בסביבה. גם בתהליך זה יש לתגמל אותם עם פינוקים או שבחים כשהם נשארים בתוך הגדר. אם חיית המחמד מנסה לברוח אמרו “לא” נחרץ כדי לגרום להם לעצור ואז תגמלו אותם על השהייה בכלוב. עם תרגול עקבי, חיית המחמד תלמד במהרה שאסור לה לחרוג מעבר לגדר. התחילו כאמור עם פרקי זמן קצרים של כמה דקות ולאט לאט תוכלו להאריך אותם.

לוודא שלחיית המחמד נוח בכלוב: חשוב לוודא שחיית המחמד מרגישה בנוח בכלוב שלה. ודאו שיש להם הרבה מקום לנוע ושהגדר מספיק מאובטחת כדי שלא יוכלו לברוח. בנוסף, כדאי לספק להם מיטה נוחה, צעצועים ופינוקים כדי לבדר אותם ולשמח אותם. על ידי ביצוע שלבים אלה תוכלו להבטיח שחיית המחמד בטוחה ומאובטחת בכלוב שלה. עם הדרכה נכונה תוכלו לעזור לחיית המחמד שלכם ללמוד כיצד להתנהג כראוי ולהישאר בתוך הגדר. מעבר לכך, גישה ושימוש נכון בכלוב/בגדר יכול לצור עבור כלבכם את מקום המבטחים. מקום בו הוא מרגיש הכי בטוח ונינוח. מקום שכזה יכול לסייע מאוד לכלבים עם חרדות נטישה ויכול לסייע לכם לנהל שגרת חיים נוחה עם כלבכם. אנחנו חוזרים ומדגישים כי אין להכניס כלב לכלוב ולסגור אותו ללא נקיטה בכל הפעולות המקדימות. אם תעשו זאת – תצרו לכלב טראומה והוא יכול אף לפרק את הכלוב ולפצוע את עצמו.

תמונה של כלב בכלוב עם גדר, מביט מהמצלמה
אילוסטרציה: כלב בכלוב עם גדר, מביט מהמצלמה

הגדרת הכלוב

כעת, לאחר שהגדר במקום וחיית המחמד שלך מרגישה נוח בכלוב, הגיע הזמן להקים את הכלוב. ודאו שהכלוב נמצא במיקום שקל לגשת אליו, אך רחוק מספיק מכל דרכי מילוט פוטנציאליים. עליכם גם לוודא שהכלוב אינו באור שמש ישיר או ליד כל רעשים חזקים שעלולים להבהיל את חיית המחמד. לאחר הקמת הכלוב, ודאו שיש את כל הציוד הנדרש בהישג יד כגון מזון, מים וצעצועים. לבסוף, ודאו שהכלוב מנוקה באופן קבוע כדי להבטיח את בריאות חיית המחמד ובטיחותה.

אילוף הכלב שלך עם הגדר

לאחר הקמת הכלוב והגדר, חשוב לאמן את חיית המחמד שלך להישאר בגבולות הגדר. התחל על ידי הצגת חיית המחמד שלך לגדר ועידודם להישאר בתוכה. אם הם מתחילים לשוטט, דאגו לתגמל אותם על החזרה לגדר. זה יעזור לחזק את הגבולות שהצבת. ניתן גם להשתמש בפינוקים כדי להניע את חיית המחמד להישאר בתוך הגדר. כאשר חיית המחמד עושה משהו שאתם רוצים שהיא תעשה, תגמלו אותה עם פינוק. זה יעזור להם להבין את ההתנהגויות הנדרשות מהם. הקפידו לספק שפע של הזדמנויות עבור חיית המחמד לחקור את הגדר. זה יעזור להם להבין את הגבולות ולהרגיש נוח עם הבית החדש שלהם.

אנו מזכירים שחשוב מאוד לוודא שחיית המחמד שלכם מרגישה בנוח בגדר/בכלוב. ספקו מצעים רכים, צעצועים ופריטים אחרים שחיית המחמד יכולה ליהנות מהם. כמו כן, הקפידו לתת לחיית המחמד גישה תמידית למים וגישה מספקת למזון. על ידי תהליך הסתגלות מדורג ומבוקר וע”י מתן פריטים אלה לחיית המחמד שלך, תוכל להבטיח שהם יישארו מאושרים ונוחים בבית החדש שלהם.

כאשר חיית המחמד כבר הורגלה לשהות  בכלב/בגדר- הקפידו לבדוק אותם לעתים קרובות. זה יעזור לוודא שהם בטוחים ושהם מקבלים מספיק תשומת לב.

חשוב לוודא שהגדר או הכלוב מאובטחים. בדוק את המנעולים וודאו שהאזור נקי מכל דרכי מילוט אפשריים. אם מצאתם חורים או נקודות תורפה בגדר, תקנו אותם בהקדם האפשרי.

זכרו – כלבים שאינם רגילים לגדר/לכלוב או כלבים עם חרדות נטישה יכולים לנסות (ולפעמים גם להצליח) לשבור את הכלוב או הגדר ובכך יכולים לפצוע את עצמם. אנו חוזרים ומדגישים שאין לסגור כלבים שאינם מורגלים לכך!

גדר לאילוף(המלצה):

גובה הגדר למי מיועד הכלוב סוג הגזע
 גדר גורים/גדר אילוף 61 ס”מ ו 76 ס”מ
 לכלבים קטנים עד 10 ק”ג בבגרות
מלטז, פקינז, שיצ’ו, פודל טוי, יורקשייר טרייר, וייט טרייט, פומרניין, קוקר, בולדוג צרפתי, קורגי, תחש, ג’ק ראסל, פודל
 גדר גורים/גדר אילוף 91 ס”מ
 לכלבים בינוניים עד 25 ק”ג בבגרות
 ביגל, שארפיי, צ’או צ’או, פינצ’ר, פיטבול, רועה אוסטרלי, בורדר קולי, דלמטי
 גדר גורים/גדר אילוף 107 ס”מ
 לכלבים גדולים עד 40 ק”ג בבגרות
 לברדור, גולדן רטריבר, בולדוג אמריקאי, בוקסר, מלינואה
 גדר גורים/גדר אילוף 122 ס”מ
 לכלבים גדולים מעל 40 ק”ג בבגרות
 אקיטה, דוברמן, גרייהאונד, רוטווילר, האסקי, דני גדול

אימון גדרות יכול להיות דרך יעילה לשמור על בטיחות חיית המחמד שלך ולהבטיח שהיא מתנהגת כראוי. על ידי ביצוע העצות המפורטות בפוסט זה, תוכלו לעזור לוודא שחיית המחמד שלך מרגישה בנוח בכלוב ותוכל ללמוד בהצלחה כיצד להישאר בגדר.

כלובים וגדרות.

הוסף תגובה

[trustindex no-registration=google]