Shopping Cart

אין מוצרים בעגלה.

בונאסיבו בוגר כבש 15 ק”ג
15 ק"ג

269 

בונאסיבו בוגר כבש מזון יבש מלא לכלבים בוגרים שרגישים לחלבון עוף או שסתם אוהבים כבש. מכיל אנשובי ושמן אנשובי איכותי לאומגה 3 ו 6. אריזה של 15 ק”ג מיוצר בתורכיה.

קיים במלאי

בונאסיבו בוגר כבש 15 ק”ג

BonaCibo Adult Dog Lamb & Rice נוצר עם האיזון האופטימלי של חלבון, שומנים ופחמימות כדי לספק אנרגיה מתמשכת ומבנה גוף טוב לאורך כל החיים. זה אידיאלי לכלבים עם עיכול רגיש או כאלה שפשוט מעדיפים את הטעם הטעים של כבש.

מזון יבש מלא לכלבים בוגרים שרגישים לחלבון עוף או שסתם אוהבים כבש. מכיל אנשובי ושמן אנשובי איכותי לאומגה 3 ו 6. אריזה של 15 ק”ג מיוצר בטורקיה.

בונאסיבו כבש מכיל יחס חלבון: שומן אופטימלי כדי לעזור לכלבים לאבד עודפי שומן בצורה מבוקרת, תוך שמירה על בריאות שרירים רזים.

בונאסיבו כבש מכיל דגנים בריאים המהווים מקור עשיר לפחמימות כדי לספק אנרגיה אופטימלית לכלב שלך תוך ניהול תזונתי במשקל שלו.

בונאסיבו כבש מכיל תערובת מועשרת של ויטמינים, חומצות אמינו ואיזון נכון של אומגה 6: יחס חומצות שומן אומגה 3 לקידום עור בריא ופרווה מבריקה.

סיבים מיוחדים מתווספים לייצור מרקם גזית שעוזר לשמור על השיניים נקיות מאבנית ורובד.

רכיבים עיקריים:

חלבון כבש מיובש(24%), אורז באלדו(22%), חלבון כבש שעבר הידרוליזה(17%), תירס, שמן עוף מזוקק, קמח אנשובי, שמרי בירה מיובשים, שמן אנשובי, חרובים, חלבון שמרים, פולפת סלק מיובשת, מינרלים, סיבים פרה ביוטיים, אצות ים, אבקת אוכמניות, מיצוי יוקה, פסיליום, אבקת ציפורן חתול, פינומינד™(0.024%).

ערכים תזונתיים:

  • חלבון: 27%
  • שומן: 12%
  • לחות: 6.5%
  • אפר: 8%
  • גלוקוזאמין mg/kg1,000
  • כונדרוייטין mg/kg700

לאתר החברה לחץ כאן.

משקל

15 ק"ג

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בונאסיבו בוגר כבש 15 ק”ג
15 ק"ג”

מוצרים משודרגים

[trustindex no-registration=google]