Shopping Cart

אין מוצרים בעגלה.

תרומה לכלבי הדרום והעוטף

30 

פרוייקט תרומה לכלבי הדרום ועוטף עזה. פט פלנט יחד עם האקדמיה לכלבים אשר קולטת בימים אלו כלבים מהדרום ומהעוטף. כל סכום תרומה ינוצל למזון ולציוד עבורם.

לקוחות יקרים שלנו,

ימים קשים מאוד עוברים על כולנו, מציאות שאינה נתפסת וקשה מאוד לכולנו.

החלטנו לחבור אל האקדמיה לכלבים ואנו מצרפים לכם מעט מידע על פעילותם בימים אלו:

האקדמיה לכלבים ברעננה המתמחה בשיקום ואילוף כלבים, נרתמה לטובת סיוע מיידי לכלבי העוטף והדרום, והיום פועלת במתכונת מלאה של מקלט לכל כלבי העוטף, הדרום ומשרתי המילואים.
אנחנו מסייעים לכל הכלבים במציאת משפחה אומנה לתקופת הלחימה.
סניף האקדמיה לכלבים בחוגלה – שבעמק חפר, היה צריך להיפתח רק בעוד חודש, ופתח את הדלתות מוקדם כתגובה מיידית למצב, ונרתם לצורך חילוץ כלבי הדרום.
אנו עובדים בשיתוך עם רשת מתנדבים רחבה, וטרינרים מנוסים ורשת מאלפים בפריסה ארצית כדי לספק מענה למשפחות האומנה 24/7.

 

אנו מאפשרים לכם לתרום 30 ש”ח (ניתן להוסיף לסל את כמות התרומה שתרצו בכפולות של 30 ש”ח לכל תרומה) **.

 

איך זה עובד? התרומה שלכם מתורגמת לכלבי הדרום בתהליך הבא:

  • בסוף כל שבוע אנו מרכזים את סך התרומות שהועברו במהלך כל השבוע.
  • אנו פונים אל אשת הקשר שלנו באקדמיה לכלבים והיא אומרת לנו מה הדברים הנחוצים להם ביותר באותה נקודת זמן (מזון / מזרונים / חטיפים / ציוד טיפוח או כל דבר ע”פ הנדרש להם ויש בידינו להזמין עבורם מספקים שלנו).
  • אנו מספקים לאקדמיה לכלבים בחוגלה את הציוד הנדרש להם ע”פ השווי שגוייס בתרומות לאותו השבוע. כל הציוד מחושב ע”פ מחירי העלות שלנו ללא כל רווח. 

האקדמיה לכלבים משפצת את השלוחות שלה כרגע, בונה מכלאות, מספקת לכלבים תמיכה רפואית, מטפחת ומסייעת בשיקום הכלבים. כל משפחה שמקבלת כלב לאומנה מקבלת ליווי ועזרה בציוד הנחוץ לו ע”פ הצורך.

אנו מתפללים שכל כלבי הדרום והעוטף שניצלו מהאסון הנוראי הזה יימצאו את דרכם אל משפחותיהם בבריאות שלמה. מי שאין לו בית לחזור אליו או שלא יאותרו בעליו – מי ייתן ויימצא לו בית עוטף ואוהב שישכיח ממנו את הזוועות שעברו עליו.

אתם מוזמנים ומוזמנות לתרום ככל הנראה לכם ואנו מבטיחים שתרומתכם תסייע בדרך הטובה והנחוצה ביותר עבור הכלבים שנמצאים כרגע בטיפולם.

בתפילה שנדע כולנו רק ימים שקטים ובטוחים, להחלמה מלאה לכל הפצועים שלנו, לחזרתם המהירה ובריאותם השלמה של החטופים ולחוזקתם ובריאותם של כל החיילים הגיבורים שלנו.

אמן.

 

** באתר יש מינימום הזמנה של 150 ש”ח למשלוח חינם. מתחת לזה האתר מוסיף באופן אוטומטי 30 ש”ח. הזמנה שתכלול רק תרומה (בסכום נמוך מ-150 ש”ח) ויתווספו לה דמי משלוח – דמי המשלוח יוסרו ויתרם רק הסכום המקורי ללא דמי משלוח **

 

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “תרומה לכלבי הדרום והעוטף”
[trustindex no-registration=google]