סל קניות

אין מוצרים בעגלה.

בית דברו איתנו חנות מבצעים

תנאי שימוש באתר

מנהלי האתר 
"פט פלנט" הינו אתר ברשת האינטרנט המשמש כקטלוג וחנות לצרכי מוצרים לחיות מחמד, כל הזכויות לתכנים, לתוכנה והעיצוב הגרפי המופיעים באתר זה שמורות ל"פט פלנט".

אופן הקנייה
רשאי לקנות באתר כל אדם המחזיק כרטיס אשראי בר תוקף אשר הונפק בישראל או תאגיד רשום בישראל. כמו כן, באזורים מסויימים בארץ רשאי הלקוח לשלם במזומן וזאת רק לאחר שווידא מול שירות הלקוחות הטלפוני כי אכן קיים אופן תשלום זה באזור מגוריו. באתר מוצעים למכירה פריטים המלווים בתמונות , התמונות נועדו להמחשה בלבד ליד כל פריט מוצג מחירו בשקלים , משתמש באתר יכול להוסיף לסל הקניות כל פריט וזאת לאחר שהתרשם ממנו וממחירו, המשתמש יכול לשנות כמויות להוסיף ולגרוע פריטים מסל הקניות בכל עת , כמו כן ניתן לשמור את ההזמנה מבלי לסיימה על שרתי האתר ולהמשיכה במועד מאוחר יותר, בסיום ההזמנה יש לגשת לקופה לצורך אישורה .

התמונות באתר הן להמחשה בלבד. צבעי המוצר יכולים להשתנות ע"פ הזמינות במלאי. אם צבע המוצר קריטי ללקוח עליו לבקש מנציג השירות בירור על הצבע העדכני של המוצר לפני ביצוע הרכישה.

אין אחריות על שבר של שום מוצר.

אין אחריות על יעילות מוצר.

לפני הזמנה ושימוש במוצרי אילוף שונים (גדרות גורים, כלובי רשת, כלובי הטסה, קולרי אילוף, קולרים להפסקת נביחות וכל מוצר אחר) מומלץ לקבל הדרכה מאיש מקצוע. מוצרים אלו דורשים תהליך הסתגלות ולמידה ובמידה ואין ללקוח את הידע הדרוש לשימוש נכון בהם יש לפנות לאיש מקצוע לקבלת הדרכה.

בעת ביצוע ההזמנה בבקשה הקפידו לכתוב פרטי כתובת מלאים: עיר,רחוב,מספר בית,מספר דירה,מספר קומה, קוד כניסה לבניין או לחצר, סימן זיהוי על דלת הבית או הדירה. פרטים אלו יסייעו לשליח למצוא את הכתובת ולהניח עבורכם את החבילה במקום הנכון. פט פלנט לא תישא באחריות עבור משלוח שהלקוח אישר את השארתו מחוץ לדלת.

מידע בנוגע לפורמולות של מזון, אחוזים של ערכים תזונתיים או כל מידע אחר המופיע באתר הוא מידע כללי בלבד וייתכנו שינויים שלא מעודכנים באתר. אם ידועה רגישות מסוימת לרכיב תזונתי כזה או אחר או שיש דרישה תזונתית קריטית אחרת, על אחריות הלקוח לבקש שנשלח לו צילום של המדבקה העדכנית על גב המוצר וזאת לפני הזמנתו.

אספקת הזמנות:
אנו שולחים את הפריטים לכל מקום בארץ ללא עלות דמי משלוח כל עוד קיים מינימום הזמנה של 150 ש"ח. לקוח המעוניין לבצע הזמנה שעלותה לא עולה על 150 ש"ח יוכל להוסיף דמי משלוח בעלות של 30 ש"ח.
המשלוחים ייסופקו עם שליח עד לכתובת שהוזנה בעת ביצוע ההזמנה באתר.

משלוחים לערים מרכזיות בתוך 3 ימי עבודה.
משלוחים ליישובי קצה מרוחקים עד 5 ימי עבודה.
משלוחים לקיבוצים/מושבים עד 5 ימי עבודה..
ימי עסקים הם א' עד ה'.
הזמנות שייסגרו לאחר השעה 14:00 יועברו ליום העסקים הבא.

המשלוח יתבצע באמצעות שליח עד הבית, זמני האספקה מותנים בזמינות הלקוח לתיאום מול חברת המשלוחים ובמסירת פרטים עדכניים (קוד כניסה עדכני וכו).

פט פלנט בע"מ / חברת המשלוחים לא ייקחו אחריות על משלוחים שהונחו ליד דלת הדירה באישור הלקוח (הן בעת מילוי פרטי ההזמנה באתר והן בעת אישור טלפוני לשליח בזמן ביצוע המשלוח).

ביטול עסקה:
ניתן לבטל עיסקה כל עוד לא בוצע החיוב בפועל. לאחר העברת ההזמנה באתר ייצור נציג שירות לקוחות קשר (בטלפון או בוואטסאפ) לאישור זמני האספקה וזמינות המוצרים במלאי. לאחר שניתן אישור זה מנציג החברה – רק אז ייבוצע בפעול החיוב עליה. לקוח שיירצה לבטל את ההזמנה לאחר אישור זה יהיה עליו לנהוג ע"פ נוהל החזרת מוצר ולשאת בעלויות הכרוחות בכך..
במקרה של ביטול עסקה "פט פלנט בע"מ" שומרת לעצמה את הזכות לגבות מהלקוח דמי טיפול של 5% מהעסקה ועד 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם.
לאחר הכנסת כרטיס האשראי באתר, האתר מקבל אישור מסגרת מחברת האשראי. לאחר שהמסגרת אושרה סטטוס ההזמנה עובר להיות "בהשהייה". בשלב זה רק המסגרת אושרה אך החיוב מושהה וממתין למעשה שאנחנו נצור קשר עם הלקוח ונעבור איתו על ההזמנה וזמני האספקה. רק לאחר שיש אישור מהלקוח להשלמת ההזמנה אנחנו מממשים את המסגרת שאושרה ע"י פעולת חיוב. כל עוד לא בצענו את פעולת החיוב מה שאתם רואים זה רק אישור מסגרת (האתר לא מחייב). לאחר פעולת ביטול ההזמנה – המסגרת תבוטל בתוך 3 ימי עבודה. תוכלו לאמת את הדברים מול חברת האשראי איתה אתם עובדים.

נוהלי החזרת/החלפת מוצרים:
החזרת מוצרים שאינם שקי מזון יבש – ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש, תוך 14 יום מרגע קבלתו, הדבר יעשה בצירוף החשבונית המקורית.
ניתן להחזיר את המוצר באמצעות שליח בעלות של 50 ש"ח דמי טיפול או בעלות של 25 ש"ח דמי טיפול בהגעה עצמית למחסן החברה בכתובת: סמטת ערער 3 פרדס חנה..
לאחר בדיקה במחסן שאכן המוצר באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש יינתן החזר כספי של פחות 5% או 100 ש"ח הנמוך במיניהם לכרטיס האשראי שיימסור הלקוח או זיכוי מלא (לאחר חישוב עלויות דמי הטיפול שפורטו קודם לכן) לרכישה של מוצרים אחרים בחנות או דרך שירות הלקוחות הטלפוני. משלוח בחינם יהיה למזמינים בעלות של מעל 150 ש"ח לא כולל שווי הזיכוי (אם ההזמנה החדשה לאחר הזיכוי אינה עוברת סכום זה ייגבו דמי משלוח בעלות של 30 ש"ח).
החזרת שקי מזון – אחריות על שקי מזון יבש מותנת בהחזרתם באריזתם המקורית ובתוך 14יום מקבלתם ובשימוש של עד:
2 ק"ג משקים של 14 ק"ג ומעלה
1 ק"ג משקים של 4-14 ק"ג
300 גרם משקים שמשקלם 1 -4 ק"ג.
לא ניתן להחליף מזון רפואי, מזון טרי/קפוא או שקים שמשקלם פחות מ 1 ק"ג גם אם לא נעשה בהם כל שימוש.
החלפת שק המזון תעשה על ידי שליח בעלות של 50 ש"ח ועל הלקוח להכין את השק המוחזר סגור וארוז היטב בתוך קרטון או בהגעה עצמית של הלקוח לכתובת מחסן החברה : סמטת ערער 3 פרדס חנה ובעלות של 25 ש"ח דמי טיפול.
לאחר שקילת השק ובדיקה שעומד בתנאי ההחזרה יינתן זיכוי כספי לכרטיס האשראי פחות 5% דמי ביטול עסקה או זיכוי מלא (לאחר חישוב דמי עלויות טיפול בהחזרה שפורטו קודם לכן) לקניות של מוצרים אחרים בחנות. משלוח בחינם יהיה למזמינים בעלות של מעל 150 ש"ח לא כולל שווי הזיכוי (אם ההזמנה החדשה לאחר הזיכוי אינה עוברת סכום זה ייגבו דמי משלוח בעלות של 30 ש"ח).

אין אחריות ולא ניתן להחזיר:
כלי אוכל ושתיה
מזון טרי / קפוא
מזון רפואי
ארגזי צרכים לחתול
כלובי העברה
כלובי אילוף וגדרות גורים
כל מוצר אחר שנעשה בו שימוש ו/או שאינו שמור באריזתו הסגורה המקורית

אנו משבים את תשומת לבכם כי:

  • מידות של מוצרים מתייחסות למידותיהן החיצוניות (אלא אם נכתב אחרת). על הלקוח לוודא שמידות המוצר מתאימות לו לפני רכישת המוצר. החלפה בשל אי התאמה תתאפשר בהתאם לנוהל החלפת המוצר שפורט קודם לכן.
  • רתמות, קולרים ומוצרים אחרים שנועדו להלבשה על בעל החיים – יש לוודא שהמידות מתאימות לפני רכישת המוצר. החלפה בשל אי התאמה תתאפשר בהתאם לנוהל החלפת מוצר שפורט קודם לכן.
  • אין אחריות על יעילות מוצרים משום סוג. קולר אילוף, קולרי נביחות, מוצרי הדברה או כל מוצר אחר.
  • התמונות באתר להמחשה בלבד – הצבעים יכולים להשתנות בהתאם לזמינות המלאי וייתכנו שינויי גוון.
  • אין אחריות על שברים או קרעים מכל סוג בכל מוצר! אחריות תנתן רק על מנגנון וע"פ התקופה המוגדרת ע"י הייבואן לכל מוצר וזאת לאחר בדיקה כי נעשה במוצר שימוש נכון ותחזוקה שוטפת ע"פ הנדרש לו. יש לברר את פרטי האחריות מול שירות הלקוחות לפני רכישת המוצר באתר.
  • פט פלנט אורזת את המשלוחים בניילון נצמד או בתוך ארגז קרטון על מנת להגן עליהם במהלך השינוע. אריזה זו נועדה לתפוס בתוכה תוכן של מוצר יבש שהתפוצץ בטעות במהלך השינוע. כל עוד אין פגם באריזת הניילון/הקרטון החיצונית העוטפת את המשלוח – לא תנתן אחריות על מוצר קרוע (שכן תוכנו יימצא בתוך האריזה החיצונית וניתן להשתמש בו).
  • במקרים בהם אזל מוצר מהמלאי בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תימסר על כך הודעה לצרכן תוך יום עסקים ויתאפשר לו לבחור בין המתנה למוצר, החלפת המוצר למוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת מלוא כספו.
  • מוצרים שיש עליהם אחריות (וצויין כך במפורש באתר – לא על אריזת המוצר שכן המוצרים מיובאים מחו"ל והאחריות שנותנים הייבואנים בארץ לא תמיד זהה למה שניתן בחו"ל) – במידה ויש תקלה יש להתקשר לשירות הטלפוני. במידה ולא נוכל לסייע טלפונית יש להביא את המוצר אל החנות בפרדס חנה ומשם הוא יועבר אל הייבואן לבדיקה ולתיקון (בתנאי שנעשה בו שימוש נכון בהתאם להוראות היצרן). בסיום התיקון המוצר יוחזר אל החנות בפרדס חנה והלקוח ייקבל הודעה שניתן להגיע לאיסוף המוצר. אין לפט פלנט את היכולת להתחייב על משך התיקון – תיקונים מבוצעים ע"י הייבואן הרישמי בארץ של כל מוצר. מסירה לבדיקה מבית הלקוח / החזרת מוצר מבדיקה אל בית הלקוח הנה בעלות של 30 ש"ח לכל כיוון. דבר זה ייבוצע ע"י חברת משלוחים (זמני האיסוף וההחזרה מתשנים ע"פ המיקום בארץ). תיקון המוצר כפוף לשימוש תקין ע"פ הנחיות הייצרן!
דילוג לתוכן